صور عن الخال , الخال والد فعلا

صدق المثل اللى بيقول ان الخال و الد

 

يعني خالك هو ابوك التاني

 

مع ان عمك هو اللى من دمك بى سبحان الله المثل ده انبطق على خالك مش عمك

 

وده لان دائما اهل الام عندهم حنيه من نوع تانى حتى تلاقى الطفل من اول ما يوعى للدنيا

 

يكون متعلق بأهل انه بجدة و جدتة و خاله

 

وعشان كده قالة الخال و الد

 

وده لان الخال بيكون حنين جدا جدا على ولاد اخته

 

ودايما الاخت بتروح تزور بيت اهلها بالولاد الصغيرين

 

عشان كده الخال بيتعلق بيهم اكتر و بيكون عايز يديهم عينية من جوة

 

ولو انت عندك خال اهديلة صورة من الصور اللى هتكون معانا دلوقتي

 

عشان احنا جبنالكم صور فيها كلام رائع عن الخال و كلام شكر الخال على حبة لينا و حنينة علينا في كل الايام

 

صور عن الخال

الخال و الد فعلا

صورة عن الخال

صورة صور عن الخال , الخال والد فعلا

صور

صورة صور عن الخال , الخال والد فعلا